اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

55


وقتی اعصابم به شدت فاک فاکیه چطور میتونم خوشحال و شاد باشم ... وقتی خوده خدا میخواد منه از عالم تنها تر و دیوونه تر رو زجر کش کنه چطور میتونم خوشحال باشم ...چیزی رو ازم میخوان که واقعا در توانم نیست ....اگه اشکی هم برام باقی موند بود یقینا تا الان یه د سیر گریه کرده بودم ولی چون توی شوک هستم واقعا گریه هم به دادم نمیرسه ....

آخه یکی نیست بگه پدر من ....عزیزمن ....چیکـــــــــــار به کار من داری .....فقط همین هم نیستــــــــا همه و همه دست به دست هم دادن که واقعا روانیم کنن و خدا هم این وسط قربونش برم دیگه از همه بدتر .....چرا اون روز اون دیوث بی پدر مادر ....مادر به خطا حال بهم زن رو گذاشت روبه روم .... چرا تا به امروز نتونستم که با خودم کنار بیام ... از تنهاییه ...از چیــــــــــــــه که همش با خودم اون روز اون آدم کثیف رو مرور میکنم ....

خــــــــــــــــــــــــــــــــدا خواهش میکنم بسه دیگه

55

وقتی اعصابم به شدت فاک فاکیه چطور میتونم خوشحال و شاد باشم ... وقتی خوده خدا میخواد منو=ه از عالم تنها تر و دیوونه تر رو زجر کش کنه چطور میتونم خوشحال باشم ...چیزی رو ازم میخوان که واقعا در توانم نیست ....اگه اشکی هم برام باقی موند بود یقینا تا الان یه د سیر گریه کرده بودم ولی چون توی شوک هستم واقعا گریه هم به دادم نمیرسه ....

آخه یکی نیست بگه پدر من ....عزیزمن ....چیکـــــــــــار به کار من داری .....فقط همین هم نیستــــــــا همه و همه دست به دست هم دادن که واقعا روانیم کنن و خدا هم این وسط قربونش برم دیگه از همه بدتر .....چرا اون روز اون دیوث بی پدر مادر ....مادر به خطا حال بهم زن رو گذاشت روبه روم .... چرا تا به امروز نتونستم که با خودم کنار بیام ... از تنهاییه ...از چیــــــــــــــه که همش با خودم اون روز اون آدم کثیف رو مرور میکنم ....

خــــــــــــــــــــــــــــــــدا خواهش میکنم بسه دیگه