اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

میخوام از همه آدمای دورم ک اذیتم میکنن فاصله بگیرم به قول ی متنی ک خوندم اینه چیزی ک باعث آزار آدمه باید ازش دور شد نباید منتظر معجزه باشی منم میخوام این کار رو بکنم فقط یکم صبر میخواد یکم بیشتر از یکم صبر میخواد و اراده اینکه حرف اطرافیانم روم تاثیر نذاره و افسرده نشم من همین الانشم خییلی افسرده و تنهام این زمستون و هوا و فاصله گرفتن از دوستان و همه و همه چی باعث شد بیشتر افسرده تر بشم همش به خودم میگم من برای زجر کشیدن به دنیا نیومدم پس باید خودم رو نجات بدم آدمای اینجا انرژی منفی فوق العاده ی اینجا باعث شده به ی آدم سرخورده بشم  وای کی تحمل این جنده سگ ها رو داره. کی تحمل داره خدایا هر روز نمیتونم

خدایا نجاتم بده خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم 

اصلا دیگه تحمل کردن گذر روزها برام آسون نیست وقتی بیکار بودم ی جود درد میکشیدم وقتی هم اومدم سرکار ی جور دیگه درد میکشم ک همین باعث میشه بگم من دیگه اینجا بمون نیستم هر روز با زجر اینو با خودم تکرار میکنم ک من اینجا بمون نیستم چون خیلی تنهاتر از قبل شدم با آدمایی ک انتهای مادرجندگی ان بعد به خودم میگم میخوام بعدش چیکار کنم قراره چی به سرم بیاد از این بدتر میشم یا از این بهتر نمیدونم تنها چیزی ک میدونم اینه ک تحمل اینجا و شرایط و کارش و ساعت کاریش رو ندارم واقعا تک تک آدمای اینجا برام عذاب آورن همه برام دردناکن ولی شوخی نیست ک 10 ساعت از عمرم رو اینجا میگذرونم 8 ساعتم ک میخوابم 4 یا شایدم 3 ساعت برای خودم باشم ک اونم همش خسته ام واقعا اینجوری ک دارم محاسبه میکنم دیگه همه زندگیم به فاک رفته خودم کردم اشتباه کردم نباید به همچین چیزی راضی میشدم ک الان هر روزش با زجر و چسناله و تنهایی و حرف شنیدن این این مادرجنده ها میگذرونم اینجام برای اینایی خوبه ک دیگه گرگ شدن اینجا و اینجا  بهشون خوش میگذره نه من تنهای تنهای تنها 

چقدر هم هر روز از خودم عصبیم چقدر هر روز خودم گه میزنم به حال و روزم با خود بگایی با حرفایی ک میزنم و نباید بزنم با مهربونی هایی ک در حق این جنده ها انجام میدم و نباید انجام بدم با همه این حال و احوال کیر میزنم به روان خودم جوری ک صورتم پر جوش شده وای چقدر دلم پره :(((((

خدایا خودت کمکم کن با اینکه خیلی کثیف شدم خیلی خیلی کثیف شدم ولی تو منو ببخش و کمکم کن یا الرحم الراحمین ک دوباره خوب شم دوباره لایق مهربونی تو شم

الهی پناهم باش