اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

بشم الله الرحمن الرحیم

اصلا نمیخوام تو این پست از گذشته بگم فقط الان ک دعای کمیل پخش شده میخوام یکم با خدا حرف بزنم ی جورایی باهاش درد و دل کنم

الهی و ربی من لی غیرک

من همیشه ی عادت خیلی خیلی بدی دارم اینه ک مواقعی ک واقعا احساس میکنم در این حال و این موقعه خدا باید ی جور خاص دیگه بهم نگاه کنه این زمانه ک بیشتر به فکر فرو میرم و به حقیقت ها نزدیک میشم در یک جمله ساده اینکه دست به دامنش میشم و دعا میکنم خیلی زشته خیلی خدایا خودم کاملا آگاهم و به همین خاطره ک سرم پایینه و هیچ توجیهی هم ندارم به جز اینکه خیلی بی چشم و رو و نمک نشناسم تویی ک لحظه لحظه لحظه دستم رو گرفتی بی انصافیه اگه بگم الان ک دارم نفس میکشم و میتونم به خطاهام اعتراف کنم حداقل اینکه دستم از دنیا کوتاه نیست با اینکه میتونستی با ی اشاره دنیام زندگیم رو کن فیکون کنی شکر شکر شکر خدایا بی نهایت شکر ک زندگیم رو خوب کردی من رو نجات دادی هم از اون بستر بیماری هم از اون محیطی ک خیلی ازش عذاب میکشیدم خدایا هر دقیقه و هر بار شکر اگه اتفاق هایی افتاد ک من بی انصاف یا بهتره بگم نادان بودم و زود داوری و قضاوت کردم ک اینکارت عدالت نیست معذرت میخوام من عجول و نادانم به تو به بزرگی خودت بیخش عذرم رو بپذیر اتفاقا خیلی هم خوب میدونی داری چیکار میکنی ولی من ی جورایی چون در گذشته خیلی زجر کشیده بودم برای ی چیز خیلی خیلی خیلی بی ارزش ک البته تقصیر خودم هم بود کاملا ولی بازم بخاطر اینکه حواست بهم بود و همه حقیقت ها رو برام رو کردی شکر شکر شکر . حکمت بود همه کارهات همونجوری ک برای دوستام هم تعریف کردم همه این خوبی هات ک گفتم ک تازه همشون هم ک نیست شکر خدایا سر بندگی فرود میارم در برابر همه همه همه محبت هات قطعا همه این خوبی هات اتفاقی نبوده. و من هم این چیزا رو اتفاقی نمیدونم فقط نمیدونم چرا اینقدر در حقم خوب بودی منی ک حتی واجبات رو هم گذاشتم کنار منی ک اونقدر قدر نشناسم ک هنوز نذرم رو ادا نکردم منی ک خیلی وقتا فراموشت میکنم هیچ وقت به راه راست نمیام خیلی معذرت میخوام ک اینو میگم منی ک خودبگایی دارم چرا اینقدر اینقدر در حقم خوبی در صورتی ک نمک نشناسی هام رو میبینی و ناراحتت میکنم خیلی خیلی ناراحتم ک اینا رو میگم الان نمیدونم چرا یکی از درونم بهم میگه بسه دیگه اینقدر پاچه خواری نکن ولی من فقط خواستم یکم باهات درددل کنم یکم ازت کمک بخوام کمک بخوام ک مواظب غرورم باشی خدایا من نمیخوام بین مامان و بابا و خانواده عمو اینا خورد بشم مورد قبول نباشم نمیدونم ولی امشب خیلی پشیمون شدم یهو نه از اینکه هول منو ور داره از اینکه قیافه ام خیلی شکسته اس اینکه در این مورد هم چقدر کمکم میکنی همه چی رو میسپارم به خودت چون تو ک بد منو نمیخوای خدای بزرگ مهربانم ک داری با آرامش بهم لبخند میزنی همه چی رو میسپارم به خودت فق مواظبم باش همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد