اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

از روزی ک خیلی خرکی دست خانوم همکار رفت رو لایک و بعدش خودم و پیجم رو پیدا کرد انگار دیگه باید حتما ی جوری خودم رو اثبات میکردم ک هستم و اون بیشتر ی علامت به کیرم بهم نشون میداد بعدش فهمیدم یا واقعا ناجور با دختره جیک تو جیک شده و نمیخواد جویای حال من باشه یا اینکه واقعا یه به تخمم بلند میگه منم ک باید تموم کنم همه چی رو همه همه همه چی رو از این کارای مسخره گرفته تا فکر و خیال و همه و همه همه چی رو 

بیا با خودت عاقلانه بشین حرف بزن تو دیگه به هیچ عنوان این آدم رو نمیخوای چون ارزشی پیشش باقی نمونده یعنی هیچی باقی نمونده الانم ک با یکی دیگه اس پس ما دیگه 

1: نباید نباید نباید منتظر این آدم باشیم حتی برای فحش دادن حتی برای نفرین کردن هیچی 

2: دیگه نباید به این کارای کسخلانه ادامه بدیم باید سر به راه و آروم زندگی رو ادامه بدیم سخته خیلی هم سخته ولی شدنیه (اراده کن )

3: دیگه نباید تو ذهنم باهاش بجنگم و دعوا کنم یا بهاش حرف بزنم نباید نباید نباید باهاش تو ذهنم حرف بزنم باید بسپارمش به دست سرنوشت خودش

4: نباید نباید نباید توی شبکه های اجتماعی دنبال کاراش باشم باید بی اهمیت بشه برام همونقدر ک من براش بی اهمیت هستم 

دیکه چیزی به ذهنم نمیرسه ولی اگه اینا درست انجام بشه روح و روانم به آرامش میرسه نه اینکه عین الان و خیلی از زمان ها همش بیقرار باشم اینو باید باید باید یادم بمونه ک اون الان با یکی دوسته و احتمال هم داره با اون چیزایی ک دیدم دوسش هم داشته باشه .آره درد داره نوشتنش هم حتی درد داره ولی این به خودت بگو ک الان با یکیه 

خدایا از خودت کمک میخوام این کابوس تموم شه