اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

صـــــــد و ســی و نـــــــه

امروز روز تولد پسر امام حسین حضرت علی اکبر یعنی روز جوان هست  و همین الان اتفاقی فهمیدم ک چقدر امروز روز قشنگی بوده بخاطر این مناسبت سریع امام حسین رو به حضرت علی اکبر ک میدونم فوق العاده دوسش داشته و براش عزیز بوده قسم دادم و قسم میدم ک به همه جوون ها کمک کنه ک ی دلخوشی خییلی عالی به زندگیشون اضافه بشه به پدرم به مادرم سلامتی و رزق و برکت اعطا کنه (الهی آمین ) یا حضرت علی اصغر حرف و دعا و خواهش و شفاعت بسیاره اونقدر زیاد ک نمیدونمم از کدوم شروع کنم  احساس میکنم تا فرصت از دست نرفته تند تند باد تایپ کنم ولی چند وقته دیگه قراره از این خونه بریم یا حضرت علی اصغر به حق پدرت امام حسین قسمت میدم کمکمون کن ک با رفتن از این خونه دردها و نداری و اعصاب خوردی ها تموم بسه یه راه خیلی خوب جلوی راه پدرم بذار و کمکمون کن سلامتی رو به هر دوشون اعطا کن و سایشون رو بالا سرمون همیشه قرار بده (الهی آمین) یا حضرت علی اکبر خودت کمکم کن ک هدف بزرگی جلو راه زندگیم قرار بگیره و بتونم کار کار د یک محیط بسیار خوب و عالی و با امنیت چون احساس امنیت برام خیلی مهمه خودت کمکم کن این روزها هر چه زودتر تموم بشن از امام زمان قول گرفته ام تا قبل نیمه شعبان کمکم کنه و بتونم برم سر کار (الهی آمین ) بخت خوب و زندگی خوب نصیب همه جوونای ک آرزوی ی زندگی نرمال کنار کسی ک دوسش دارن و نصیبشون کن کمک کن (م) هم بره سر کار و اگه صلاحه کنار هم باشیم بخت خوب به دوسی و به خاله ام بده ک از اون خونه بیرون بیان همچنین به خوودم :))) دعا زیاده اونقدر ک همیشه دعا میکنم بعضی وقتا خیلی نا امیدی سراغم میاد ولی سعی میکنم زود خودم رو جمع کنم

ایشالا ایشالا به زودی زود شاهد معجزه ازت باشم یا حضرت علی اکبر 

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

خدایا پناه بر خودت و امام حسین و حضرت علی اکبر :)