اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

اینـجـــآ دردهایــم را فریــــــاد میزنــم

خــــــآک بــــر ســـــراטּ

صــــــد و ســـی و هـــفت

ناله کردن هیچ سودی به حالم نداره هرچقدر بگم داره له میشم خوب ک چی به درک ک داری له میشی باید یه فکری به حال خودت بکنی ...همین رویه ادامه بره قطعا دیوونه میشم ک واقعا احساشم میکنم عقلم رو از دست دادم اونقدر ک روزانه بیدار میشم 24 ساعت رو یه گوشه فقط فکر میکنم دیگه نمیکشم این وضعیت ...اینجایی ک قراره برم ببینم درسته ک پولش واقعا پولش کمه ساعتش هم خیلی زیاد ولی حداقل از 24 ساعت فکر کردن قطعا بهتره راه دیگه ای برام نمونده چون دیگه نمتونم منتظر بمونم و فقط دعا کنم ک وضعیت درست بشه قطعا انگار خدا تصمیم گرفته کاری انجام نده برام سال هاست دارم بهش التماس میکنم اگه میخواست چیزی رو عوض کنه میکرد ولی نمیشه نمیخواد شای هم دلیلی داره برای خودش دیگه نمیتونم هی بشینم توی این اتاق و حرص بخورم از کارای پدرم از دیدن مریضی مادرم نمیتونم این تنهایی لعنتی رو تحمل کنم دارم حتی عقلم رو هم از دست میدم از بین بد و بدتر حداقل بد رو انتخاب میکنم قطعا فشار بهم میاد ولی کاریش نمیشه کرد حتی شده تموم راه تا مرکزی رو با پا برم و پول کرایه هم نداشته باشم ولی برم یه حرکتی بکنم پناه بر خدا با اینکه انگار بهم گفته ک خودت مسئول همه چی هستی و از من چیزی نخواه و من نشنیدم این حرفش رو . شکر راهی نمونده شکر